Kas yra ta konversija?

Kas yra ta konversija?

Dažniausiai, ko žmonės ateina pas mane į ETSY konsultacijas yra SEO, t.y. niekas manęs ETSY neranda, nu arba dar „gal galite peržiūrėti mano parduotuvę, man rodos aš kažkokios varnelės neuždėjau, todėl neparsiduoda“ variantas. 😊
Viskas gerai, niekas negimė mokėdamas, visada labai skatinu klaust ir ekspermentuoti! Tas varnelės variantas irgi labai mielas. Tikrai!
Ištikrųjų kokiems 98% mūsų galvos skausmas turėtų būt „mano parduotuvė nekonvertuoja arba konvertuoja per mažai“

Tai šiandien trumpas postukas kas gi yra ta konversija.

Konversija tai matematinė išraiška, kuri pasako kiek žmogiukų, kurie atėjo į tavo parduotuvę, išėjo su pirkinių krepšeliais, o kiek tik pažioplinėjo. (Tie žioplinėtojai užknisa, po galais, bet tai kad jie tik pažioplinėjo irgi yra tam tikra informacija!)

Konversija gali atskleisti labai daug dalykų apie tavo verslą ir parodyti daug krypčių, kaip adaptuoti savo strategiją, kuriame etape dabar esi, ar esamos pastangos veikia ir tt. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

ETSY parduotuvėms standartinė „normali“ konversija 2 procentai. Tai reiškia, kad jeigu į parduotuvę ateina 100 žmonių, tai 2 žmonės išeis apsipirkę. Ta “normali” yra kabutėse, nes, natūralu, skirtingoms produktų kategorijoms tas normalumas svyruoja, bet 2% aš laikau kaip atspirties tašką.

Mažiukas pavyzdėlis, kad suprastume konversijos prasmę ir svarbą SEO atžvilgiu:

  • Tikslas į rankas 1000 eur 
  • Tam, kad tiek uždirbtume, turim padaryt pardavimų už 2000 eur 
  • Vidutinė produkto kaina 50 eur 
  • Vadinasi, per mėn reik parduot 40 vnt 
  • Konversijos rodiklis (SALES/VISITS*100% =2%) 
  • Vadinasi per mėn į parduotuvę reikia pritraukti 2000 VISITS 

Dabar įsivaizduokite, kad radote kokią konversijos duobę (tarkim reik daug galvot, kad išsirinktum tinkamą dydį) ir tu pakeli savo konversija dvigubai (nu čia kosmosas, bet kad man lengviau būtų skaičiuot) ir staiga tavo konversija patampa 4%!
Dabar, visiškai tom pačiom pastangom, mes jau darom ne 40 pardavimų, o 80! Ir pelnas dvigubas!
Išvada, kol tavo konversija žemiau plintusų – mes ieškom ir dirbam su parduotuve, ieškom kas žmonėms nepatinka, neužkabina, o kai jau konversija normali (patenkinanti), tada jau galim eit iš proto su reklamomis ir srauto generavimu!

 

Šilčiausi linkėjimai, Dovilė