STAR SELLER. Ar padeda parduoti daugiau? 

STAR SELLER. Ar padeda parduoti daugiau?

Pamenu, kai tik prasidėjo Star seller programa, visi baisiai stengėmės kad nu neduok dieve nesusimautume ir gautume tą ženkliuką, nes Etsy žadėjo rojų žemėje. Ir dabar vis dar gaunu klausimų, ar verta stengtis dėl ženkliuko, ar jis kelia pardavimus ir pan. Tai dabar jau praėjus turbūt 2 metams nuo projekto starto galime realiai vertinti kiek tas ženkliukas vertas.

Kaip visada viską pavartome iš visų kampų:
1. Algoritminė pusė. Ar ženkliukas duoda kažkokių realių pranašumų bendroje paieškoje? Iš esmės nepastebėjau, o tikrai paieškojau. Jeigu tiesiog į paiešką įsimesite bilekokį keywordą – pirmame puslapyje rasite be jokio paterno pateiktas ir star seller parduotuves, ir nestar sellerius. Vienintelis įdomesnis dalykas algoritmo klausimu tai yra etsy filtras, kuris leidžia atfiltruot Star Seller pardavėjus. Kiek daug naudos iš to – kas čia dabar žino, nes išfiltravimo mygtukas nėra visiškai akivaizdus… jei kas turi kokios statistikos apie filtrų naudojamumą etsy – prašome pasipasakoti. Žinoma, šiti pastebėjimai validūs šiai dienai, t.y. 23 metų liepos viduriui, mes niekada negalim žinoti kokias akcijas atrakcijas Etsy pats nuolatinai testuoja ir bet kokią dieną jie gali viską apversti aukštyn kojom.

2. Žmonių elgsenos pusė. Va čia įdomesnė ir mažiau prognozuojama pusė. Aš nepamenu tikslių duomenų iš martketingo teorijos, kiek procentaliai bet koks š*dukas ženkliukas ant produkto pasąmoningai mums smegenyse kažką įjungia, jog mums paženklinti produktai atrodo tiesiog geresni. Kartais tiesiog maximose pasiimkit belekokį ale medaliais apklijuotą produktą ir tie medaliai dažniausiai nėvelnio ne medaliai! Tai ir Etsy irgi nuolatinai bando produktams priklijuoti įvairiausius lipdukus – etsy pick, free shipping, va dabar dar star seller, tam, kad tu bendroje paieškoje bent kuom nors išsiskirtum.

Kiek konkretus ženkliukas turės galios žmonių pasąmonėje?

Iš esmės viskas priklauso nuo to, kokia yra etsy komunikacija ir kaip jie dresiruoja savo esamus ir potencialius klientus.

Pavyzdžiui, jeigu ETSY visur skalambija, kad star seller parduotuvės yra platformos pažiba, eik žiūrėk pirkt tik iš šitų, tai akivaizdžiai žmonės bus išdresiruoti pirmiausiai žvilgtelėti į star sellerius. Jei visi tavo konkurentai parduoda panašius produktus panašiom kainom, panašiom pristatymo sąlygom ir tik tu vienas turi star seller ženkliuką – labai didelė tikimybė, kad tu didelį pardavimų kiekį nusigriebsi kaip grietinėlę vien tik dėl šio elemento.

Tai ką dabar daryti? Ar verta žudytis dėl šio ženkliuko?

Realiai mes ir taip stengiamės dėl savo klientų – norim suteikti geriausią aptarnavimą, kurti nuostabiausius produktus, nevėluoti su užsakymais, atsakyti žinutes ir pan. Mes dažniausiai natūraliai tampame star selleriais nes mes to verti. 🙂 Gal biški reik pasitempti atsakyti žinutes, bet net ir čia galima užstatyti automatus.

Jeigu tam, kad tu pataptum star selleriu, tu turi siųsti būtinai su trackinimu (kas tau išpučia siuntimo kainas dvigubai, ir normaliom sąlygom tu to nedarytum), arba daryti feikinius pardavimus, kad pasiektum „kvotą“ – oi tada šimtas metų tie star selleriai, TIKRAI yra kur daugiau atiduoti mūsų pastangas. 

 

Šilčiausi linkėjimai, Dovilė