Gegužės mėnesis, pasiruošimas didžiausiam pinigų uždirbimo laikotarpiui, turėtų po truputuką prasidėti. Noriu pakartoti su patobulinimais postą apie pasiruošimą didžiausiam dovanojimo sezonui. Noriu paryškinti kaip tik galima, kad aš uždirbu dešimtimis tūkstančių eurų iš dovanų. Tikrai. Ir iš paskutinių mėnesių žinučių bei komentarų prie užsakymų, norėčiau pasakyti, kad tas procentukas gali būt dar biškiuką didesnis šiais metais.
Etsy labai smarkiai reklamuojasi pakeitę savo platformos poziciją iš handmade į vietą, kur rasite unikalias ir išskirtinias dovanas. Ką tai reiškia JUMS – PARDAVĖJAMS ir kaip pasiruošti šiems pokyčiams.
Pirmiausia, kadangi ETSY taško KRŪVAS pinigų pritraukiant naujų klientų į platformą su būtent šiuo pažadu – RASKITE IDIALIAS DOVANAS, vadinasi mes negalim numoti ranka ir plaukti pasroviui. Taip, senieji platformos naudotojai ir toliau pirks taip kaip jie įpratę, bet neadaptuojant parduotuvių naujų klientų antplūdžiui – tai tas pats kaip palikti krūvas pinigų and palangės, kad kiti juos susišluotų. O mes norime tų pinigų, bent jau aš…
Tai kaip adaptuotis?
Peržvelgus ETSY rekomendacijas ir pridėjus savo asmenines patirtis, padariau tokį mini gidą:
• Parduotuvės sekcija dovanoms. Čia Etsy mintis, ir apgalvojus, ji gali būti tinkama strategija, jei Tavo parduotuvėje yra šimtai produktų, Galbūt verta perskirstyti produktus kai kuriuos pagal dovanų gavėję? Šventę? Tarkim Gift for mom, Gifts for Father day ir pan. Šitą patarimą naudojame tik jeigu tai tinka pagal mūsų parduotuvės logiką.
• Užpildome visus tagus ir naudojame nišinius dovaninius keywordus. Jeigu to dar nedarote, prašau susižiūrėti. Kai kalbu apie dovaninius keywordus, prašau nenaudokite tokių bendrinių kaip „Gift for her“, žmonės mielieji, su tokiu keywordu būsite geriausiu atveju 158 puslapyje. Geri nišiniai keywordai galėtų būti: „Christmas gift for dog parent“, Gifts under 20“, „Cheap gift for BFF“, 10th wedding anniversary gift, Christmas gift for in-laws ir pan.
• Susitvarkom pavadinimus. Prisiminkite, kad listingų pavadinimai pirmiausia skirti pirkėjams. Taip, juos aprašydami visada galvojame apie keywordus – SEO čia veikia – bet pavadinimas turėtų tiksliai apsakyti kas tai yra per daiktas, kuom jis nuostabus, kam jis skirtas. Dovaninį keywordą galima pridėti ir čia, pačioje pabaigose.
• Turėkite omenyje, kad paieškoje matoma tik pradžia pavadinimo, aprašant visada į patį priekį kiškit tuos keywordus, kad pirkėjui iškart būtų aišku ką parduodate.
• Aprašymai. Tai yra vieta, kur Jūs realiai įtikinat pirkėjus pirkti. Visas tekstas turi būti „sugabaluotas“ pastraipytėmis, darykite tarpus, kad tiktoko 15 sekundžių dėmesio karta „datrauktų“ iki aprašymo galo ir gautų visą info
• Įtraukite eilutę ale „Ready as a gift“. Atrodo toks paprastas dalykas, bet žmonėms jau iškart atrodo, jog Jūs šitą vietą apgalvojote.
• Brandingas. Kalbėjau ir kalbėsiu – stiprus brandas, kuris parduoda patyrimus, emocijas, vertybes vietoje šmutkių padeda tau išsiskirti minioje. Atsakykite sau į klausimą – kodėl žmogus turėtų pirkti ir siųstis tavo produktą iš kito pasaulio galo?
• Užsipildykite savo about puslapį. Pristatykite save kaip kūrėją, dizainerį, pristatykite savo brando vertybes. BŪTINAI rodykite savo veidą, studiją, rankas – tai mus išskiria iš Targetų ir Costkų.
• Nuotraukose būtinai turėkite pakuotės nuotrauką. Šitą kartojau daug metų, tikrai veikia. Žmonės dažnai perka dovanas ir iškart jas siunčia gavėjams. Parodę pakuotes Jūs tarsi parduodat tą išvyniojimo patirtį. O parduodant patirtis Jūs iššaunat į stratosferą palyginus su parduotuvėmis, kurios parduoda tiesiog daiktus.
• Video. Vienareikšmiškai. Jei neturite ASOS catwalk stiliuko video, padarykite unboxingą. Paprastai, su telefonu. Bent vieną visur sukiškite tą patį jei neturit kaip padaryti visų naujų.
• Persižiūrėkite savo siuntimo profilius. BŪTINAI turėkite galimybę EXPRESSUI. Ar tinkami pristatymo terminai, pristatymo kaina? Jei atrodo ji didelė, gal galima ją paslėpti produkto kainoje?
• Gamybos terminai. Taip, aš suprantu – mes dizaineriai, kūrėjai, mums reikia laiko sukurti savo nuostabius, išskirtinius, nepakartojamus produktus, bet realybė vis tiek atsimuša į e komerciją. Gal būt galite turėt bestsellerius kaip ready to ship su minimaliu gamybos terminu? Galbūt kokius produktus galime daryti paprasčiau skubantiems?
• Express shippingo galimybė. Visi vienareiškmiškai einate susižiūrėti ir prisidėti greitą siuntimą. Netgi jei tai klientui kainuos +20 eur. Jei žmogui reikės tavo produkto – jis mokės tą +20 eur ir nesuks galvos.
• Parduotuvės politika. Viskas turi būti užpildyta. Aprašykite kaip situacijos vyks jei kažkas bus blogai. Jei trūksta politikoje vietos – pasidarykite „FAQ.
• Susižiūrėkite kainodarą netik skaičiukais, bet ir kaip Jūs atrodote bendroje rinkoje? Jei esi brangesnis negu konkurentai, ar teiki daugiau naudos? Ar klientui aišku, kodėl jis turėtų mokėti daugiau?
• Dalyvaukite vienareikšmiškai ETSY visuose akcijų atrakcijų reikaluose. Persiskaičiuokite kainodaras, bet tuose pagrindiniuose skatinamose akcijose dalyvauti verta, nes ETSY labai stipriai jas spaudžia IR MOKINA SAVO KLIENTUS KAIP APSIPIRKTI. Prieš vėją nepapūsi.
Šilčiausi linkėjimai, Dovilė ❤️