STARTAS. Kiek listingų reikia mano ETSY parduotuvei 

STARTAS. Kiek listingų reikia mano ETSY parduotuvei

Čia iš to nervo kai parašai postą ir jį ištrini… iš visur. Turi viską rašyt iš naujo. Šaunuolė Dovilyte, labai šaunuolė… 

Anyway.. 

Koks yra tas stebuklingas listingų skaičius, kad galėtumėte sėkmingai startuoti? Ar toks skaičius išvis egzistuoja? Ar reikia pasiekti šimtuką, kad peršoktum į kitą ETSY SEO lygmenį? Šie ir kiti klausimai jau netrukus. 

Pirmiausia tai back to basics  kaip veikia ETSY? Etsy yra paieška pagrįsta pardavimų platforma, tai reiškia, kad žmonės ateina į ETSY ir suveda į paieškos laukelį tai ant ko jie norėtų ištaškyti pinigų. Ten aišku daug dar visokių kitokių rodiklių veikia, bet pagal tavo įvestus žodžius platforma bando atspėti, koks produktas labiausiai nudžiugintų pirkėją. Aišku kolkas? Aišku 

Tai kaip tai susiję su listingų skaičiumi? 

Yra paprastasis atsakymas ir sudėtingasis atsakymas. 

Paprastasis, kad kuo daugiau listingų turi, tuo didesnė tikimybė, kad sublizgėsi paieškoje. Viskas atrodo paprasta, tai varom kurti krūvos listingų? 

Mmm va čia ir prasideda linksmybės, kaip visada, sorry.. 

Porą metų atgal turėjau klientą, kuris praktiškai turėjo vieną produktą. VIENĄ. Biškiuką kad būtų įdomiau, turėjome penkis spalvų variantus, vadinasi viso 5 listingai. Ir ką jūs galvojat? Ėjo kaip karštos bandelės, nes produktas buvo įdomus ir pataikė ant bangos, neturėjo labai aštrios konkurencijos. 

Tuo tarpu turėjau ne vieną FABRIKĄ kurie Etsy parduotuvėse turėjo po daugiau kaip 300 listingų, bet praktiškai visi FABRIKO pardavimai kabėdavo ant poros listingų. 

Turėjau nevieną klientą kurie ateidavo pas mane su šimtais listingų ir tik keliais pardavimais. 

Ką noriu visu šituo pasakyt? Kad listingų skaičius nesvarbu, svarbu produktas, jo pateikimas, nuotraukos, aprašymai, bendras brendo jausmas ar klientas su jumis sugeba identifikuotis. SVARBU SURASTI KAS KONVERTUOJA, o poto jau galima to daryti daugiau. 

Nereikia laukti, kol turėsi kažkokį stebuklingą skaičių listingų, kad startuoti, nereikia traukti iš kišenių kažkokių produktų kad jų tik būtų – stratuok, stebėk kas vyksta, analizuok duomenis ir adaptuokis. 

Listingų kūrimas dėl listingų kiekio yra tas pats kaip mėtymas makaronų į sieną ir žiūrėjimas gal kas netyčia prilips. Jeigu tavo strategija netyčia atrasti kas paeis – prašom, bet tikrai yra geresnių, strategiškesnių būdų rezultatui pasiekti. 

Taigi STRATEGIŠKAI kada verta kurti daug listingų: 

  • Kai ieškome kas MUMS veikia (analizuočiau konkurentus, peržiūrėčiau ką jie daro nepakankamai gerai, ką kalba pirkėjai atsiliepimuose ir pagal tai kurčiau daugiau listingų savo parduotuvei) 
  • Kai turime įvairius SEO kampus, kuriuos norime išsibandyti (nu po galais, nesuvarykite tos pačios suknelės ir vestuvėms ir besilaukiančioms, nesvarbu, kad jis tinka viskam, žmonėms sunku tuo patikėti) 
  • Kai norime išsitestuoti naujas nuotraukas 
  • Įvairūs komplektai ir bundlai 
  • Nu ir žinoma, kada patys esame įkvėpti naujiems produktams, kada patys norime kažko naujo .

Šilčiausi linkėjimai, Dovilė