Etsy reklamos. Kelias į sėkmę ar bankrotą?

Etsy reklamos. Kelias į sėkmę ar bankrotą?

Šiandienos postas buvo įkvėptas vėlgi konsultacijos metu. Pažengusi parduotuvė, konsultacijos tikslas buvo optimizacija. Ir tik dar 50tą milijoninį kartą įsirodžiau, kaip svarbu kartais duot svetimom akim peržiūrėti savo darbus, nes kai pats užverdi toj sriuboj – nieko nebematai.
Šiandien pasikalbėkime apie reklamas. Kokie žingsniai privalomi, kad kažką uždirbt, o ne pradirbt.
Situacija tokia – reklamos biudžetas 50 usd per dieną, reklamuojami 200 kažkiek listingų, kai pasiskaičiuoji atsiperkamumą, tai gal ant lygiųjų ir išeina, abejoju. BET kūrėjui labai sunku tos reklamos atsisakyti, nes juk tada sustoja pardavimai! Kokie pardavimai? Kai mes pasiskaičiuojam sąnaudas, siuntimą, etsy mokesčius ir valstybinius mokesčius, ten gaunasi, kad tu netik neuždirbi, bet ir pradirbi. Tiesiogine prasme tau labiau apsimoka išeiti į lauką ir uždegti tuos pinigus. Arba man atiduoti – visada priimu, turėkite omenyje 😊
Taigi pats pirmas žingsnis pradedant galvoti apie reklamas – susiskaičiuoti savo produktu ROAS – return on ad spend. Kiek įdedi pinigų ir kiek išsitrauki. Turi žinoti prie kokio ROAS tau vis dar apsimoka listingus reklamuoti. Netikiu aš jokiom kitom strategijom – ale žinomumo didinimas, grįžtantys klientai ir pan. Nebent esi įsidiegusi (-ęs) kažkokius papildomus mechanizmus, reklamuojamės tik dviem atvejais – testavimas ir tuos listingus, kurie realiai atneša pelną.

Jei Etsy taško tavo pinigus, beliekiek yra peržiūrų, bet nėra / mažai pardavimų – jungiam adsus lauk.

Jei Etsy neišleidžia tavo biudžeto, mažinam jį iki tokio, kur optimaliai išleidžia
Pradėkite nuo kelių listingų ir kelių usd per dieną, niekad nereklamuokite visos parduotuvės, visiškai neoptimalu.

Jei listingas neveikia reklamoje – taisom listingą, jei tas listingas veikia organinėje, bet neveikia mokamoj – kuriam kopiją ir reklamuojam kopiją, kartais reik iš naujo listingą atiduoti indeksuoti
Reklamas nuolatos prižiūrim, net jei randi listingus kurie veikia, gali būti, kad jie veikia šią savaitę, o kitą jau nebeveiks.

Prisiminkit, kad etsy adsų mes nieko negali reguliuoti, reguliuojam listingą. Vadinasi jei neveikia reklama tobulinam listingą, padarom labiau nišinius raktažodžius, gal galie įvesti kokių dovaninių, gal galima paimti kitą kampą produktui?

Žmonės spaudžia ant tavo reklamos bet pardavimai neįvyksta? Optimizuojam listingą! Galbūt neaiškūs dydžiai, centimetrai, spalvos, per ilgas siuntimo laikas, neaiškios pristatymo sąlygos ir pan.

Tam kad priverstume reklamą veikti – privalome testuoti ir rasti kas veikia.


Šilčiausi linkėjimai, Dovilė ❤️