Ar Etsy gali ištrint neigiamą atsiliepimą?
Sveiki mielieji, šiuo postu atversime mini seriją su dažniausiai užduodamais klausimais, kuriuos aš asmeniškai gaunu iš Etsy pardavėjų. Praeitos savaitės topas – ar Etsy ištrins neigiamą atsiliepimą.
Trumpas atsakymas – tikriausiai ne.
Etsy ištrins tik tuos atsiliepimus, kurie yra apie tai, kas nėra jūsų produktas ar parduotuvė. Tarkim „prekė keliavo milijoną metų“, ar „reikėjo susimokėti muito mokesčius‘ ir pan. Arba jeigu gali įrodyti, jog atsiliepimas buvo parašytas siekiant kažką išsimušti – nuolaidą, grąžinimą ir pan. Ta prasme šantažas. Dar viena priežastis, jei atsiliepime yra necenzūriniai įžeidžiantys žodžiai.
Jeigu gauni atsiliepimą „nuostabus produktas“ ir įvaryta viena žvaigzdutė – Etsy nieko nedarys, sakys tokia jau kliento nuomonė ir mes negalime nieko padaryti. Tokiu atveju verta susisiekti su pirkėju ŽINUTĖMIS ir paprašyti pakeisti žvaigždučių įvertinimą, nes klaida ir pan. Nevisada pavyks, kiti neskaito jokių etsy žiniučių.
Kol dar turite galimybių pakeisti/ištrinti atsiliepimą (per Etsy ar patį klientą) JOKIU BŪDU NEKOMENTUOJAM ant pačio atsiliepimo. Komentaras atsiliepimą UŽRAKINA. Jeigu Etsy nieko nepakeičia tik tada mes galime parašyti viešą komentarą.
Jokios dramos, jausmų, nusivylimo ir pan. TIK SUPER PROFESIONALIAI, faktai – kas nutiko, kokie sprendimai buvo pasiūlyti, ką klientas pasirinko ar nepasirinko. VISKAS. Tegu žmonės, kurie tuos atsiliepimus skaitys, žino, jog tu esi profesionalas, tegu neadekvatumu smirdi pirkėjas – tu esi aukščiau šitų nesąmonių.
Labai dažnai perkant iš nepažįstamų parduotuvių (etsy, amazon, ali) aš nueinu ir pasižiūriu pačius blogiausius atsiliepimus, kad žinočiau kas blogiausia manęs laukia. Jeigu visos nelaimės yra gražiai suhandlintos – man tai tik suteikia patikimumo jausmą.
Šilčiausi linkėjimai, Dovilė ❤️