Kas moka už siuntos grąžinimą
Sekantis klausimas FAQ serijoje – grąžinimai. Uhhhh žiauriai asmeniškai bjauri tema. Ačiū Dievui, aš turiu procentaliai labai nedaug grąžinimų ar keitimų, bet vistiek labai užknisa. Žmonės nesuvokia kiek daug darbo dažnai reikia įdėtėti, kad produktas vėl taptų paruoštas pardavimui. Grrr… Grąžinimų apmokėjimas realiai priklauso nuo to ką tu esi įsirašęs į savo parduotuvės politiką. Nėra įstatymo (bent jau EU), kuris apsako kas apmoka grąžinimą, todėl čia jau kiekvienas pardavėjas nusistato pats.
Vadinasi, jeigu viskas gerai ir klientui tiesiog nepatiko spalva, negražiai gula, galvojau bus didesnis/mėlynesnis/belekokesnis – žinoma, priimam grąžinimus ir siųskite tokiu ir tokiu adresu, KAI SIUNTA ATEIS – padarysiu grąžinimą.
Jeigu žmonės pradeda prašinėt lipdukų ir pan LABAI MALONIAI IR PROFESIONALIAI nukreipiate į savo parduotuvės politiką, kurioje nurodyta, jog už grąžinimo kaštus atsakingas klientas.
Dabar jeigu kažkas blogai – t.y. jeigu tu pats susimovei? Visada siunčiu lipdukus, milijoną kartų atsiprašau, o jeigu tai yra kokia Kanada man tiesiog labiau apsimoka grąžinti pinigus ir palikti jiems produktą. Vieną kartą buvau susimovus su Kanada, daugiau nenoriu…
Vėlgi man asmeniškai, kadangi tų grąžinimų būna vienas kitas per mėnesį, aš grąžinimus tiesiog palieku per pašto tarnybas kad jie man sutvarkytų reimportą. Taip, 30 eur paslaugėlė, bet kai aš skaičiuoju savo laiką ir nervus ir jau geriau man nereik rūpintis, negu ten ratais kvadratais pati suksiu ieškosiu. Sorry, čia tiesiog negaliu kokio gudrumo pasiūlyti. Jei kas turite tutorialą, kaip pačiam pigiai reimportą susitvarkyt – prašau pasidalinkite išmintim!
Šilčiausi linkėjimai, Dovilė ❤️