Šitą postą parašyti įkvėpė mūsų grupėje iškelta diskusija apie offshorinę reklamą ir kaip brangiai Etsy nuplėšia už ją. Tai šiandien noriu truputuką įpūsti šviesos kas kaip kiek ir kodėl verta neverta. Sorry, gavosi visai ilgas.
Pirmiausia, kas yra Etsy „Offshore“ reklama?
Etsy „Offshore“ yra reklamos, kurias Etsy talpina išorinėse platformose, esančiose už Etsy ribų – Google, Facebook, Instagram, Tiktokai, Pinterest bei kitus partnerių tinklalapius. Pagrindinis šių reklamų tikslas yra pritraukti daugiau srauto į Etsy, pasiekiant potencialius pirkėjus, kurie aktyviai nescrolina Etsy.
Kaip veikia Etsy „Offshore“ reklamos?
- Mes šios reklamos visiškai nereguliuojam. Etsy pas pasirenka kuriuos listingus kur reklamuos remiantis produktų kategorijų paklausa, produktų sėkme tavo parduotuvėje ir ten kokius jau ten jų išskaičiuotus rodiklius, kurie padeda jiems nuspėti produkto sėkmę.
- Tu nemoki už pačią reklamą – kiek kur ko reklamuoja ir ekspermentuoja pats Etsy susimoka. Kai potencialus klientas paspaudžia ant tavo reklamos, jis yra nuvedamas tiesiai į tavo parduotuvės listingą (ne ETSY homepage, ne tavo parduotuvės priekį, bet grynai į tą listingą, kuris yra reklamuojamas)
- Jeigu klientas nuperka Tavo produktą, tik tada tu sisimoki 15% nuo visos užsakymo sumos. Jei niekas nieko nenupirko – tu nieko nemoki.
- Jeigu tavo parduotuvė per 365 dienas padarė daugiau nei 10K usd pardavimų, tavo „offshore“ procentas nukrenta iki 12%, BET jei tu nesieki 10k usd per metus pardavimų, tu gali išsijungti „offshore“ reklamą.
- Jei pamenu teisingai, „offshore“ reklama užsiskaičiuoja visi pardavimai per 30 dienų nuo kliento paspaudimo ant tos reklamos. Vadinasi, jeigu klientas paspaudė ant tavo listingo reklamoje ir apsipirko, tada tu prie užsakymo dar pridėjai savo etsy kuponą ir klientas vėl paraktotinai pas tave apsipirko po dviejų savaičių– vistiek visi šie pardavimai bus užrašyti ant tos reklamos. Abu šie užsakymai bus apmokęstinti „offshore“ reklamos mokesčiais.
Tai kokia man dabar nauda iš tos „offshore“ reklamos
- Vienas iš didžiausių Etsy „offshore“ reklamų privalumų yra padidėjęs matomumas. Reklamuodamas savo listingus už Etsy ribų, pasieki platesnę auditoriją, įskaitant žmones, kurie aktyviai nenaudoja ETSY.
- Konkurencija pačiame Etsy gali būti tragediška, ypač naujiems pardavėjams. „Offshore“ reklamos suteikia pranašumą, parodydamas tavo produktus potencialiems pirkėjams, kurie galbūt nerastų tavo parduotuvės per Etsy paiešką. O pardavimai skatina algoritmą, nesvarbu kad jie išoriniai.
- Su Etsy „offshore“ tau nereikia mokėti iš anksto už reklamą. Vietoj to susimoki tik už pardavimą. Esmė ta, kad bandant reklamuotis patiems reik tikrai daug investuoti laiko ir pinigų, kol surandi kokia reklama veikia arba neveikia. Mokama reklama į etsy išvis yra nesąmonė, nes tu neprieini prie pixelio. 12-15% produkto kainos susimokėti už pardavimą yra tikrai gera suma bendrame tarptautiniame e. komercijos fone.
- Nu ir čia toks paskutinis flufy punktas – nuoseklus matomumas keliose skirtingose platformose padeda kurti prekės ženklo atpažįstamumą. Taip, pradedame kalbėti apie tikrą verslą. Kuo daugiau žmonių matys tavo produktus ir atpažins parduotuvę, tuo labiau stiprinsi savo prekės ženklą, kas lemia pakartotinius klientus.
Kaip maksimaliai Išnaudoti Etsy „Offshore“ reklamas
Nėra kažko super duper extra kas ypač įtakotų tik „offshore“ reklamą. Visus šiuos dalykus mes turime daryti ir taip tiesiog pardavinėjant ETSY – apgalvotas brandas, puikios nuotraukos, aprašymai, pavadinimai, kainos, siuntimas, atsiliepimai ir tt. Visus šitus punktus nuolatos gromuliuojame visuose postuose. Ką aš šioje vietoje noriu akcentuoti – į kiekvieną listingą žiūrėkite kaip į atskirą objektą – kiekvienas listingo baneris turi atstovėti už save, kiekvienas aprašymas turi sugebėti būti įtraukiantis ir užburiantis – nes žmonės atėję iš „offshore“ netik kad apie tave neturi jokio supratimo, bet dar ir dažnas gali nesuvokti kas išvis yra tas ETSY.
Ir susireguliuokite kainodarą, kad netik dirbt bet ir uždirbt būtų galima.
Šilčiausi linkėjimai, Dovilė ❤️