3 mąstymo klaidos, kurias daro ETSY pardavėjai.

3 mąstymo klaidos, kurias daro ETSY pardavėjai.

Žinai, kai jau daug metų su tuom dirbi, pradedi matyti tam tikrus dėsningumus. Čia, matyt, ir prasideda ta vadinamoji patirtis. ⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Tie, kas ateina pas mane, galiu sugrupuoti į dvi kategorijas:⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀

visiškai pradinukai, tik žengiantys pirmuosius savo žingsnius dažniausiai abskritai el. komercijoje brandai, norintys optimizuotis, plėstis, reorganizuotis…⠀

Įdomiausia, kad šitas klaidas matau pas abi kategorijas:
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
1.„Drėbtelsiu makaronų į sieną, gal kas prilips“ ETSY yra rimtas reikalas, ir jeigu jau ruošiesi investuoti krūvas savo LAIKO, jėgų ir pinigų, tai nusiteik dirbti. Į šitą punktą galima sukišti „ai tiks“ nuotraukas, „nu bileką parašysiu“ aprašymai, „viskas viename sukišta“ parduotuvė, „man kitur taip veikia“ nusiteikimas ir pan.

2. Mąstymas, kad marketingas, idealūs klientai ir pozicionavimas skirtas kažkokiems kitiems verslams, suprask TIKRIEMS verslams. Jeigu galvoji, kad tinki visiems, tai netinki niekam! ETSY yra 50 milijonų tokių pačių kelnių, ar pakabukų, jei esi identiškas kaip kiti, tai išlošti gali tik mažiausia kaina, kosminiu pristatymu arba milijonu atsiliepimų.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

3. “Susikėliau ir dabar turi veikti” strategija. Nope, taip tiesiog neveikia, jeigu tai būtų taip paprasta, tai mes jau visi kartu sedėtume Balyje ir gertume kokteilius. Jei nepaėjo, keičiam, testuojam, ieškom, BANDOM įvairias nuotraukas, kitus SEO kampus, produktų variacijas ir t.t. Tik iš to ieškojimo ta sėkmė ir ateina, sorry, stebuklų nėra.

Pardavimams ETSY turi būti susideliota strategija:

– Kaip save pateiksi?
– Kokį seo naudosi? kaip jį prižiūrėsi?
– Kada, kaip, kokių listingų kursi?
– Kaip naudosi reklamą?
– Kaip kada adaptuosi ir verstinsi rezultatus?
– Kaip vesi – ar vesi- išorinį srautą?

Oi kaip viskas sudėtinga, daug darbo, ko man čia lįsti? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Nes tai tave veža! Nes tu turi ką parodyti pasauliui! Nes tu nori dirbti sau! Nes tu nori parodyti visiems, kad tu gali! Nes …(įsirašyk, kas motyvuoja tave)…⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Ok, dabar varom!