Ką daryti, jei mano Etsy parduotuvė sutvarkyta, bet vistiek nėra pardavimų?
Žinau tikrai čia labai skaudi tema daugeliui Etsy pardavėjų. Atrodo ir nuotraukos neblogos ir seo aprašytas ir vistiek jokių rezultatų, arba tie rezultatai yra tokios ašaros, kad nusvyra rankos… Tai ką daryti, kur eiti tolyn?
Jei esi šiame etape, tai sveikinu – patekai į patį juodžiausią ETSY pragarą – testavimo fazę nenoriu liūdinti, bet realiai čia šitame baisingai nepatogiam ir nemaloniam etape ir vyksta pagrindinis darbas.
Sorry, bus ilgas postas, kai įsivažiavau, negalėjau sustoti. ups
Pats pirmas darbas yra nueiti į ETSY stats puslapį ir ištikro skaičiais įsivertinti, kas ten vyksta. Kiek ten tų žmonių tikrai ateina į mano parduotuvę? Normali konversija kurios mes siekiame ETSY parduotuvėse yra 1-3% (priklausomai nuo Jūsų nišos). Vadinasi tam kad Jūs padarytumėt vieną pardavimą per dieną, į Jūsų parduotuvę turi ateiti 100 žmogiukų (visits). Jei nėra tokių skaičių, mūsų seo nėra toks jau geras, reikia galvoti kaip dar kitais kampais prieiti prie mano produktų, kokio progom galėtų būti panaudojamas produktas, gal galiu juos kaip nors panišinti? Kokie out of the box sprendimai apie kuriuos nepagalvojo mano konkurentai?
Gal būt galiu prisikviesti savo klientus per social media? Gal galiu užkurti Pinterest? Įkelti video į TikTokus? Instagramus? Etsy Explore?
Esu tikrai pasakojus šią istoriją kai dirbau reklamos agentūroje kaip dizainerė. Būdavo klientams padarai vieną tokį išlaižytą superinį dizainą, jau tokį puikų, tokį nuostabų kad pati negali savim atsižavėti, iš kur čia mane nutrenkė toks genialumo žaibas, ir padarai kitą variantą, nu žinote, tokį kokio klientas nesirinktų, tiesiog kad nuostabesnis variantas atrodytų dar nuostabesnis. Spėkite kurį vis pasirinkdavo? Nu žinoma tą gaidišką. Rimtai! Po daugiau kaip dešimt metų eteryje vis dar karts nuo karto pamatau mano darytą dizainą kur gėda prisipažinti, jog tai mano darbas…
Ką noriu šia istorija pasakyti? Kad tai kas tau gražu nebutinai patinka kitiems, todėl mes viską testuojamės. Neveikia listingas, tai gal laikas įkelti kitą nuotrauką? Bent jau kitą kampą, kitą tos pačios nuotraukos kadruotę? Kitą spalvą? Kartais tiek tik ir užtenka. Prisiminkite, internete žmonės neperka daiktų
Tolimesnis žingsnis jūsų aprašymai. Negalvokit apie algoritmus, galvokit apie žmonių – pirkėjų – elgseną.
- Ar tikrai viską apsirašyta taip, kad išryškinti visi elementai pabrėžiantys, kodėl Jūsų klientas negalės gyventi be jūsų produkto?
- Ar jam aišku kuom jūs nuostabus? Kaip jam pagerės gyvenimas?
- Ar atrodote profesionalas, kuriuo verta pasitikėti?
- Ar atrodote kūrėjas, žmogus o ne alibaba kinietiškas fabrikas?
- Ar tikrai aišku, kaip išsirinkti tinkamą dydį?
Galvojate kad per didelės Jūsų kainos? Nu gi pirmyn, padarykime akciją? Pažiūrėkime kaip klientai reaguos? Gal būt Jūsų nuotraukos, aprašmai ir bendras brando vibas netraukia tos kainos… O galbūt kaip tik Jūs save taip nusivertinate, kad klientas galvoja, jog čia scamas.
Per didelis shipingas? Driogstelim free shipping guarantee? Nu gi pabandymas toks paprastas
Galbūt Jūsų produktas tiesiog neieškomas ir neperkamas? Ouch, čia dar vienas stiprus skaudulys, gal Jūs bandot įšokti į traukinį, kuris jau nuvažinėja? Pasitikrinkite savo pagrindinius keywordus įrankiu Google trends. Nes jei žmonėms nereikia tokio produkto (arba dabar nėra šio produkto sezonas), tai parduotuvė gali būti pati tobuliausia – nepadės. Gal būt savo produktą galima pakišti po kokia kitokia niša? PVZ tikrai esu pasakojus šią istoriją kai parduotuvė pardavinėjo apyrankes ir mes pergalvojom idealų klientą ir visą parduotuvę persukom kaip meditacines apyrankes, ir staiga vualia - produkto nepakeitėm, tik visiškai perdarėm jo pateikimą.
Taigi išvados – nėra stebuklingo kažkokio mygtuko, nėra ETSY paslapties, kurią aš saugoju ir atskleidžiu išrinktiesiems. Nope – ETSY yra juodas užknisantis darbas, erzinantis testavimo, ieškojimo, keitimo, galvojimo darbas, todėl nenuleiskite rankų ir eikit peržiūrėti savo statistikas.
Laikomės!