Man čia tokia jautri tema, nes aš ŽIAURIAI nemėgstu rodyti savo veido Labai nemėgstu fotosesijų, nemėgstu visų live ir video… Aš jau geriau kažką pasamdyčiau, kad vaidintų mane ir rodytų savo veidą
BET aš tą darau, ir verčiu save tą daryti daugiau ir daugiau.
Visai nesenai turėjau toookią gerą konsultaciją, prisijuokiau iki negalėjimo. Labai fainas produktas ir superinė kūrėja BET visas brandas, parduotuvė ir visa komunikacija toookia nuobodi, kad atrodo buhalterines ataskaitas įdomiau skaityti… Kas žinote mane tai pamenate mano santykius su buhalterija..
Ir kai pradėjom kalbėti, kastis, nu kodėl viskas taip nuobudu ir prėska, pasirodo kūrėja dirba viena (surprise suprise) ir ji bando atrodyti labai profesionaliai ir sudaryti įvaizdį, kad čia visdėlto sukasi už jos nugaros kažkoks verslas… Supraskit, turi būti viskas labai rimta. Nu va iš to ir ateina visa kažkokia „profesionali” komunikacija.
Ir kai pradėjom kalbėti, kastis, nu kodėl viskas taip nuobudu ir prėska, pasirodo kūrėja dirba viena (surprise suprise) ir ji bando atrodyti labai profesionaliai ir sudaryti įvaizdį, kad čia visdėlto sukasi už jos nugaros kažkoks verslas… Supraskit, turi būti viskas labai rimta. Nu va iš to ir ateina visa kažkokia „profesionali” komunikacija.
Kodėl tai neveiks?
Jau dalinausi ta mintimi, kad mes niekaip negalim tiesiogiai konkuruoti su dideliais brandais, kurie turi tūkstantinius marketingo skyrius, reklamos agentūras ir neišsenkančius reklamos biudžetus. Mes tiesiog nežaidžiam tom pačiom žaidimo taisyklėm.


Nebijokite savo ETSY paduotuvėse parodyti savo asmenybės. Netgi priešingai – primygtinai reikalauju 
Veido rodymas padeda klientams su mumis susipažinti, pajausti, ar mes tikrai faini ir tikrai kuriame fainus produktus. Parodyti, kad mes tau viską darom su meile, o ne štampuojam lyg beveidės mašinos kažkokiam pasaulio užkampyje.







Šilčiausi linkėjimai, Dovilė